fredag 1 januari 2010

Gott nytt år!

När man är barn känns julen så lång, man är förväntansfull och bara väntar på att få öppna sina julklappar. Jag vet dock inte hur det känns att vara hund... Jag vill gärna tro att även hundar förstår att det är något speciellt, men skulle jag säga det till någon skulle de tro att jag är lite tokig. Bäst att hålla det för mig själv antar jag?

I vilket fall, Wilma är här uppklädd för julfirande med familjen och bär sin finaste rosett, äter ben och bara har det bra.



Här får Wilma ett eget paket att öppna, jippi!


Husse och Matte har fått nya kläder, vilket betyer rensning av de gamla. Vilket Wilma tyckte var super bra. Hon hjälpte oss på sitt sätt...


...eller inte. Vi var inte så populära efter det här. Kläderna på är inte hennes melodi. Tur att hon inte är långsint.



Wilma fullständigt älskar snön!



Utsikt över Stenby, en bättre plats för att se andra hundar finns inte. Det är mjuk och skönt i soffan och Wilma kan verkligen känna sig som drottning i familjen.





Nyårsfirande hos familjen klingstam/Gladysz. Vi åt gott tillsammans och även Wilma fick prova partyhatt. Men det varade inte länge.

Och kvällen slutade med fyrverkerier. Även Wilma gillade det. För att sedan ta en liten tupplur innan det var dags för hemfärd.













Inga kommentarer: