måndag 21 januari 2019

Älskade vinter!



Hej vad kul att just du hittade hit!

För er som inte läst min blogg tidigare så heter jag Wilma. Jag är av rasen Cocker spaniel. Om du klickar på bilden på mig i gräset, i vänsterspalten får du mer information om mig om mina Cocker vänner. 

Jag fyller 10 år i maj och vad jag hört ska detta firas med ett "matkalas" för att jag älskar mat. Fyndigt va? 😉 

Jag älskar långa promenader med med min familj, speciellt när jag får möjlighet att springa lös och nosa i skogen. Jag tycker om att söka efter hjorttryffel. Men det är inte så bra för magen säger matte. 
Nu när det är vinter gillar jag att rulla runt i snön. På dagarna när matte och husse jobbar är jag hos mormor och morfar. Vi går på långa promenader varje dag. När vi kommer hem delar jag och mormor alltid på ett äpple. Det ska tydligen vara nyttigt, bättre än inget alls 🙈

Ha det bra, kram Wilma 







Inga kommentarer: